Paparan

SPONSORED

Sunday, July 17, 2011

Tak reti masak?jangan bimbang..itu boleh setel

 
    Cuti-cuti ini kan macam-macam boleh buat kan. 4 bulan tu..lama tu..Ada dalam kalangan kita yang sememangnya minat masak tetapi tak yakin kerana tak reti masak. Tak mahu belajar masak ke? Kalau la pandai masak nanti kan, siapa yang senang..diri kita juga, nak makan apa semua boleh masak lagipun masak sendiri memang menjimatkan. Perempuan terutamanya kenalah pandai masak baru boleh jadi calon menantu..Boleh masak kian untuk suami nanti.Ececece jauh pulak perginya.

So apa kaitannya masak dengan post kali ini? Oh memeng ada kaitannya.. Ni nak cerita la ni..Ce citer ceciter..

      Ok, bagi sesiapa yang nak tahu resepi-resepi dan cara masak, boloeh lah lawati laman web ni dengan klik 'highlight' di sebelah -Tempat untuk berkongsi resepi baru!. Pandai masak sememangnya satu kelebihan terutamanya kaum hawa.

     Kini, ramai dikalangan remaja tidak begitu minat dengan aktiviti yang bermanfaat. Bagi mereka, kerja-kerja boleh dilesaikan dengan mengambil pembantu rumah. Namun, sebagai generasi baru kita tidak seharusnya lupa akan aktiviti yang harus dilalui oleh remaja-remaja sekarang..iaitu.. MEMASAK! 


Website ini berkenaan segala macam resepi. Nak belajar masak hanya klik sahaja, dunia di hujung jari kan. Apalagi? Praktik kan apa yang dipelajari untuk memikat bakan mertua.

No comments:

Post a Comment

SPONSORED