Paparan

SPONSORED

Tuesday, July 22, 2014

Elakkan Kesesakan Lalu Lintas Sepanjang Musim Perayaan

Salam buat Semua.

Raya dah nak dekat. Saya ingin ucapkan selamat hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin kepada pembaca sekalian. Blog ini memerlukan ramai pembaca, pengikut/followers dan komen untuk kemajuan blog ini.

Bila sebut pasal Raya, pastinya semuanya teruja. Macam-macam lah terujanya. Ketupat dan makanan Raya yang kita hanya makan setahun sekali. Ramai berpakaian baju raya warna warni. Konvoi beraya. Duit raya bagi yang layak haha..lagu-lagu raya dan macam-macam lagi.

Entri ini nak berkongsi berkenaan jadual perjalanan di Lebuh Raya Utara Selatan yang dikeluarkan oleh pihak PLUS. Ini bertujuan untuk mengurangkan kesesakan semasa musim perayaan.

Kredit kepada PLUS Expressway Berhad


RUJUK JADUAL ATAS

WARNA HIJAU menunjukkan cadangan perjalanan dari Lembah Klang iaitu sebelum Hari Raya Aidilfitri. Semasa ini, masing-masing mula meninggalkan Lembah Klang untuk pulang beraya di kampung masing-masing.

WARNA BIRU menunjukkan cadangan jadual perjalanan menuju kembali ke Lembah Klang sesudah beraya di kampung halaman. Ketika itu, sudah pastinya sesak menuju ke Lembah Klang.

p/s: Balik kampung...oooowwhhh balik kampung hati girangggg


No comments:

Post a Comment

SPONSORED