Paparan

SPONSORED

Wednesday, July 16, 2014

Undian Kumpulan Piala Malaysia 2014

Salam Ramadan.

Dah lama tak berblogging..Saya baru habis peperiksaan semester. Baru dua hari saya di kampung halaman di Batu Pahat. Bersyukur, tadi adalah pertama kali berbuka puasa bersama keluarga untuk bulan Ramadan kali ini. Sepanjang cuti ini, saya mahu mendedikasikan masa dengan blogging, dah lama dah saya ingin meluangkan masa memandangkan tiada masa lapang.

Entri ini berkenaan undian kumpulan untuk Piala Malaysia 2014. Agak lewat saya blogging mengenainya haha..jangan la mengata wey hihi..

Perlawanan ini melibatkan 4 kumpulan:

KUMPULAN A
-PAHANG
-LIONSXll
-FELDA UNITED FC
-jOHOR DT 2

KUMPULAN B
-TERENGGANU
-SARAWAK
-PERAK
-KEDAH

KUMPULAN C
-JOHOR DT
-KELANTAN
-ATM
-PENANG

KUMPULAN D
-SELANGOR
-SIME DARBY FC
-PDRM
-T TEAM

No comments:

Post a Comment

SPONSORED