Paparan

SPONSORED

Saturday, August 22, 2015

Datin Seri Rosmah Mansor Memang Cantik dari Kecil

Hai

Baru-baru ini gambar lama Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib bersama isterinya tersebar. Yang menarik perhatian pengguna media sosial, mereka tidak menyangka berkenaan wanita yang disamping Datuk Seri PM.



Wanita tersebut dipercayai Datin Seri Rosmah Mansor. Woww terkejut kan Datin Seri lawa eh?? Haha sebab tu dulu Datuk Seri tergila-gila kan dia kan.

Di sebalik kejayaan seorang lelaki pasti ada wanita dibelakangnya. Lihat sahaja ‘wanita pertama’ atau First Lady yang berdiri di belakang setiap pemimpin, pasti ramai yang kagum dengan mereka semua.

Bukan sahaja bijak serta sentiasa kelihatan sofistikated dan berprestij, mereka juga memiliki kecantikan yang luar biasa secara semula jadi yang menginspirasikan ramai wanita di luar sana.


Menurut senarai kajian terbaru yang dikeluarkan oleh listabuzz.com, Datin Seri Rosmah kini tersenarai sebagai "First Lady" kedua tercantik di Asia selepas Puteri Halya dari Dubai yang menduduki carta pertama. Ini merupakan satu kebanggaan buat rakyat Malaysia kerana isteri Perdana Menteri kita dipilih sebagai wanita kedua tercantik di Asia.

Untuk pengetahuan, Datin Seri Rosmah Mansor diijabkabulkan dengan Datuk Seri Najib Razak pada tahun 1987. Datin Seri dilahirkan di Kuala Pilah, Negeri Sembilan pada 10 Disember 1951 dan mendapat pendidikan sehingga ke peringkat Ijazah Sarjana dalam Sosiologi dan Pertanian di Louisiana State University.

Beliau merupakan Presiden Persatuan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri Menteri (BAKTI) dan juga memegang jawatan sebagai Penaung untuk Kanak-kanak di Hope Foundation, Persatuan Pencinta Alam Malaysia, Persatuan Orang Orthopedically OKU Malaysia, Majlis Aids Malaysia, Institut Jantung Negara Yayasan dan banyak lagi.

Jangan jeles...

No comments:

Post a Comment

SPONSORED