Paparan

SPONSORED

Friday, August 21, 2015

Jenis-jenis Fobia

Hai semua.

Entri kali ini ingin berkongsi tentang jenis-jenis fobia. Kredit kepada Fizo Omar. terima kasih Fizo Omar atas perkongsian dan izinkan saya pula berkongsi dengan pengunjung blog saya.



1) Yang pertama...


Ini menyebabkan seseorang takut untuk mencuba dan mengubah dirinya untuk berjaya.


2) Yang kedua..
 Takut bini pun boleh hahaha...


3) Yang ketiga...

Kalau bunyi petir sabung menyabung atau bunyi letupan bom, siapa yang tidak takut kan..

4) Yang keempat...

Jangan pandang belakang...


5) Yang kelima...

Haaa...saya teringat akan iklan kenapa tidak mahu derma darah, di radio. "Saya tak boleh laa..saya takut jarummm"

Di bawah ini saya kongsikan 8 sebab untuk menderma darah.



6) yang keenam
Malu itu sebahagian daripada iman. Kalau tak tahu malu, maka anda akan buat perkara yang tidak senonoh. Terlalu malu menjadikan anda fobia.

7) Yang ketujuh


Jangan la takut kat abang...abang baik la, tak makan orang aummm.. 


8) Yang kelapan...

 





Saya juka takut jika apa yang saya lakukan menemui kegagalan. Saya percaya, anda juga takut jika anda gagal dalam peperiksaan kann..Walau bagaimana pun, jangan takut berusaha jika telah gagal.

Terima kasih sekali lagi kepada Fizo Omar akan perkongsian dan gambar yang menarik. Ilmu dan perkongsian anda memberi manfaat. Semoga beliau dan anda semua terus berjaya.

p/s: takut lipas terbang kat mana eh???


No comments:

Post a Comment

SPONSORED